Thess Boberg

Påsk Lov!

Publicerad 2010-04-07 18:08:45 i Kära Dagbok,

Hellojsan!

Nu är de lov =D Så underbart! Vad har jag haft för mej då? Ja inte så mycket egentligen. Har mest varit hemma hos hjärtat ♥ Sen va vi in till mormor i fredags och sen kom farmor till byn i lördags. Sen jobbade jag lördag, söndag. Ja, idag har jag och Tess varit ute i byn i några timmar =) Snart ska vi kolla på film =)

BTW!!! Nu har jag och hjärtat bokat resa till Thailand =D 226 dagar kvar! Vi åker i november!! Jag längtar så mycket så jag håller på att dööööööö!!! Ska bli så underbart! En månad i Thailand med den underbaraste människan på jorden ♥

Imorn ska jag och min kära mor åka till Uppsala och ha en liten mor och dotter dag =D Vi ska bl a köpa lite student kläder till mej ;D Jävligt naajz =P


På lördag är de Rockfesten =D De ska bli jävligt naajz =P Antagligen ska jag och Moa hem till Julia innan så ska vi väl käka lite och dricka lite innan vi ger oss av för att rocka loss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela