Thess Boberg

Helgen!

Publicerad 2010-04-19 21:42:20 i Kära Dagbok,

Helloj!
Nu kommer en liten snabb update igen.

Fredag: Jag övningskörde!!! =O För första gången sen september (tror jag) Har en svag känsla av att jag kommer bli en fartdåre, men men ;D

Lördag: Drog hem till Julia på kvällen =) Vi kolla på I love you man, bara för att vi älskar den fimen ;D Sen kolla vi på nån skräckis, va den nu hette, å de va så jävla vidrigt, då va de en tjej som drack en cider ur en glasflaska, sen lägger hon sig ner på en soffa, och sen dricker hon och då kommer mördaren och trycker ner flaskan i halsen på henne! Bläää! De va äckligt!

Söndag: Jag och hjärtat hade en liten tävling i Vem vet mest? Och ja, om vi säger så här, jag har jävligt bra betyg, men jag är inte så allmänbildad, och de e Alexander, så ja, jag fick ca 20 och han fick 87 XD Ja, han e smart!

Snart va den här måndagen slut. Förstår inte vart alla dagarna tar vägen!

På fredag har vi nationellt prov i svenska B, sen ska jag och Julia dra till Stockholm =) Jag hade tänkt att åka dit den 30 för att köpa Converse och handla lite till min söta bror som fyller år snart, men sen kom jag på att jag kunde dra dit på fredag efter provet =) Och Julia ville så gärna följa me, så de blir naajz =P

Nu funderar jag på att kolla på The Rose, älskar den filmen just nu, de kan i för sig bero på att jag lyssnar jävligt mycket på Janis Joplin just nu, och filmen handlar ju om hennes liv.

Natti natti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela