Thess Boberg

...

Publicerad 2010-04-12 12:15:14 i Allting&Ingeting,

Bläää! Nu är lovet över och det är dags att gå till skolan igen =(

I torsdags åkte jag och mamma till Uppsala =) Jag hitta 2 kjolar, sen hitta jag 2 toppar, och sen blev de ett par solglasögon, söta mamma betalade ;D De vart en mysig dag =)
Sen ringde hjärtat och sa att han skulle till Västerås och han tyckte jag skulle åka dit. Så jag fick sitta på bussen i 2 timmar xp Sen såg vi Draktränaren =P Den va väldigt bra! Jag rekomenderar att se den i 3D =P Asnaajz att de finns med engelskt tal utan text =D De gillar jag starkt! Ja, och jag har 0 kr på kortet så hjärtat fick betala för mej. Jag gillar inte att han ska betala för mej hela tiden, men han är ju så envis ;P Ja, efter bion drog vi till Spacy Hot och köpte med lite mat, sen drog vi till tåget och då visade det sig att de varit nån där några minuter innan och köpt en biljett till Stockholm och sedan glömt biljetten ;D Så ja, en gratis biljett ;D Sen när vi satt på tåget va de nåra som satt några rader bakom oss, och antagligen var det hans biljett, men han fick betala för en ny ;D hahaha XD lite taskigt, men man är ju inte dum och säger nått ;D

I fredags va jag skitduktig!!! Jag gick upp vid 8 redan och satte mej på morgonbussen och åkte hem och träna =P Stolt! Sen plugga jag lite, men jag blev så trött så jag somna xp ooops. Sen åkte jag in till stan igen och sen jobba jag på kvällen.

Lördags va de Rockfesten. Julias pappas band va där och spela, och dom va riktigt grymma faktist! Och dom spela Don't stop me now för Julia, Moa och mej ;D Asnaajz! Jag va helt slut i fötterna efteråt och jag va lite hes också xp Dom spela bl a lite Billy Idol, Foo Fighters, och massa andra naajziga låtar från grymma band =D

Ja, igår gjorde vi inte så mycket. Vi gick nämligen inte upp förns vid 4. Så ja, vi sov bort typ hela dagen, men aja, man får göra de ibland ;)

Ikväll är det teater =P Sen måste jag verkligen plugga, har nämligen prov imorgon och jag har bara läst igenom det jag skrivit EN gång, så jag känner mej ganska körd x|

Nu har jag lektion igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela