Thess Boberg

205 Dagar Kvar Till Thai Thai

Publicerad 2010-04-28 19:34:20 i Kära Dagbok,

Hejsan!

Nu är det 205 dagar kvar tills jag och hjärtat åkter till Thailand =P Hur kan jag veta att det är just 205 dagar? Jo, för att jag har skrivit de på post-it-lappar. Vi har nämligen nedräkning, och vi skulle börja dra bort lappar från dag 200, men jag tänkte när jag ändå hade lappar över så kunde jag tjuvstarta ;D Så ja, nu jag har jag skrivit på 206 post-it-lappar. Hur många dagar det är kvar, veckodag, datum. Så duktig jag har varit ;D

Har faktiskt varit duktig och pluggat lite idag också. Sen solade jag idag. Gjorde en liten tabbe. Missade att det var nya rör, och jag solade 24 minuter. Inte världens smartaste grej precis, är lite röd på bröstet nu, men men. Så kan det gå.

Fick lite filmer av min söta bror, så jag funderar på att kolla på någon. Men jag gissar på att lilla mor kommer in snart och frågar om vi ska ut och köra lite. Så jag säger bara, se upp för fartdåren! ;D

Syskonkärlek ;D


Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela