Thess Boberg

T2 På Nya Äventyr

Publicerad 2009-09-06 01:47:29 i Allting&Ingeting,

Tingeling Tingeling!

Nu har jag precis kommit hem =)
De har varit en galet flummig kväll xD
Har alltid sjukt kul ihop med dej Tess! Du e Bäst!

Ja, och vi är ju knasiga, så de e bara nått man får vänja sig vid.. sånt vi tycker e galet roligt kan vara hel sjukt för andra xD

De började när vi skulle mötas vid skolan, som alltid..
Jag: Thess till tess. Jag är vid parken nu. Över
TvillingTess: Haha Tess till thess ja har inte gått än xp men ja ska xp
Jag: Thess till tess. Jag är vid torget nu. Över
TvillingTess: Haha! Tess till Thess, jag har gått nu xp över
Jag: Thess till tess. Jag har just passerat torget. Över
Jag: Thess till tess. Min strumpa glider ner. Över
TvillingTess: Tess till Thess. Jag är vid tunneln. Över
Jag: Thess till Tess. Jag kan se dig. Över
Jag: Thess till Tess. Mission completed. Over and out

Jaaaa.. vi är lite knasiga x) Och neej, jag tror inte att vi kommer att växa upp.. inte jag i alla fall x)

Ja, men sen gick vi runt i byn en sväng.. och vi hade ingen aning om vad vi skulle göra. Vi kunde inte komma på nått vi kunde göra.. så ja vi drog hem till mig en sväng. Så visa jag alla mina bilder på Rob och Shia <3 Underbart..

Sen gick vi ut igen x) Då kom vi på en liten trudilut xD våran egna lilla sång XD
...tråkiga by.. JAA!

Äm ja.. sen gick vi hem till Tess.. så gjorde vi milkshake =P sen hade vi lite russinkastning xD De gick väl inte så bra för oss xD Tess lyckades fånga ett russin xD Men de blev 2 roliga filmer xD

Ja, sen kollade vi igenom några asgamla filmklipp som vi hade gjort.. de va väldigt många med våran lilla kissemiss Harry xD Sen va de från någon dag i Uppsala =P Å sen va de från en dag för ja, över ett år sen.. jag hade långt hår! XD Guuud vilken knasig människa jag e alltså xD Vi va i parken å satt på en konstig gunga (vet inte va den kallas) Å jag sjöng på den där The lions sleeps tonight.. ja.. å asså de går inte att förklara.. jag e ju som jag är.. knasig x)
Men ja.. vi satt och skratta åt dom där klippen en bra stund =D De va väldigt kul xD

(Bilder från den knäppa dagen xD 4 april 2008)

Sen skulle vi kolla på film.. så satt vi och leta efter en skräckis..
Tess: Ja så har vi Final Destination..
Jag: Callecallecuttacutta..

Asgrav! Å jag har ingen aning om hur jag kom att tänka på den låten.. men ja x)

Sen kolla vi på The Fog xD
Ja.. första halvtimmen satt vi bara och skratta.. inte åt filmen utan åt en massa andra grejer xD Chips, Ostbågar, CheeseBalls, Cola.. ja och två överflummiga Thess & Tess..
Men ja.. de vi såg av filmen va väl bra x)

Men ja.. de va en riktigt rolig kväll! Galet flummig!
Tack för de raring..
Ses imorn! Då är de träning som gäller =D

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela