Thess Boberg

Thess Hårhistoria xD

Publicerad 2009-09-05 15:39:25 i Allting&Ingeting,

Ojojoj! Sitter här och kollar igenom en massa egobilder.. gissa om jag saknar mitt långa hår!! Å sen la jag märke till va konstigt mitt hår har sett ut ibland xD fast de e nog bara jag som tycker de antar jag.. men de har blivit en del förändingar xD

Slutet av 2006: Långt brunt hår, luggen var oftast uppsatt..(Tyvärr e den här den enda jag har)

2007: Långt brunt hår, som blev mörkare och mörkare. Lång lugg.. kort lugg.. lång lugg.. kort lugg (alltid snelugg)... En liten vänsterfläta..

2008: Långt brunt hår.. lång snelugg.. rak lugg.. snelugg igen.. långt hår.. klipp klipp.. väldigt kort håt.. 2 små toffsar..

2009: Brunt hår som har fastnat i en jobbig längd.. 2 småflätor.. en slarvig fläta.. håret e bara jobbigt eftersom de växer så fruktansvärt långsamt!

Å nu har jag panik!!!!! Jag blir tokig på mitt hår! Mia tänker inte klippa de kort.. de e skitbra eftersom jag ska spara ut de.. men gaaaw jag blir galen!! En jobbig längd kan man säga! Har funderat på att färga de svart.. har funderat på att blondera mig igen efter 3-4 år.. har funderat på slingor.. har funderat på att inte göra ett skit! Jag vet inte!!
Får gå till frissan å så får hon hitta på nått galet! Måste få en förändring!
Får in pengar på ÖB den 28.. sen ska jag jobba på joar sista helgen i september och första helgen i oktober.. så jag hoppas på många timmar! Pengar!!!! Då behöver jag inte ha lika dåligt samvete för att jag inte sparar så mycket till resan som jag och mina vänner planerar =P vi får planera lite mer så de verkligen blir av sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela