Thess Boberg

Så Länge Vi Båda Andas <3

Publicerad 2009-09-15 19:49:11 i Kära Dagbok,

Hejsan Svejsan!

Guess What! Jag har ett sjätte sinne xD Eller ja, jag tycker de i alla fall ;P
Jag vaknade i natt. Jag var så sjukt jävla trött och jag kunde inte somna om. Jag låg säkert 10 minuter och bara vred och vände på mig. Sen drog jag av ögonbindeln för att kolla va klockan var. Hitta mobilen och klicka på flera knappar samtidigt, No Reaction. Jaha-Mobilen-Är-Död-Och-Jag-Måste-Ladda-Den-NU! Jag kryper ner på golvet och börjar leta efter mobilladdaren. Sen när mobilen kom igång såg jag, jaha, den va bara 5.30 typ. Okej, jag skulle inte upp.
Men visst va de lite coolt =P Jag kunde inte somna även fast jag va så sjukt trött xD De va alltså nått i min hjärna som sa att jag skulle kolla mobilen xD Ja, jag vill i alla fall tro de xD

Jaha. Den här dagen har varit seg =| Fast på alternativ medicin gjorde vi honung och drack te =P Gott =P

Å jag har kommit upp i level 2 på FV =D DUKTIG? JAAAA!!

Å snart ska jag börja läsa Så länge vi båda andas =D Gissa om jag längtar!!! Men de är lite på TV jag vill se, så jag får väl läsa i reklamen xD Helst skulle jag vilja va ledig imorn så att jag får läsa =D Med dom här böckerna gör det inget om de är tjocka böcker. De e faktist positivt ;P När Tess sa att den va jättetjock blev jag superglad =D
Ååååh snart får jag reda på hur de går för underbara Edward och Bella =D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela