Thess Boberg

Transformers 2 Revenge Of The Fallen

Publicerad 2009-09-20 01:17:13 i Låt Filmen Rulla,

Den va riktigt bra =D Om man gillar första Transformers filmen så måste man se den här =D Om man älskar Shia, som jag, då måste man verkligen se den här! Fy faan! Han va så galet jävla het! Älskar honom ännu mer xD
Men ja, den va riktigt jävla bra =P Michael Bay har gjort ett grymt jobb! Tummen upp =P Å Shia va jävligt grym i den här filmen, faan vilken bra skådis han e! De är inte nog me att han e hetast i hela världen, han e en sån sjukt begåvad skådis <3 I adore him <3

Men ja, vad kan jag säga?! SE DEN!



Jaoha, jag tror jag tar Disturbia imorn istället =) känner mig ganska pömsig nu xp

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela