Thess Boberg

Tavlor

Publicerad 2009-09-02 21:29:27 i ,

Har tänkt att jag ska förstora upp lite bilder =P Är väldigt trött på bilderna jag har.. så jag tänkte.. men vad är de jag vill ha på mina väggar just nu?
Ja, de är ju ganska enkelt, Shia och Rob <3 Kärlek!
Har haft bilder på mina vänner i ett år nu, så nu är de väl ändå dags att byta =P
Har ju börjat lite smått med 3 små tavlor.. men nu vill jag ha stora bilder =D

Har lite svårt att bestämma mig för vilka jag ska förstora, men en är jag helt bestämd på =P Vet till och med var den ska sitta =D

Underbart fin!
Har en perfekt plats för den också =P

Åååh de kommer bli så fint =D

Men jag har lite svårt med dom 2 sista som jag ska ha.. hmmm får se vilka de blir =P
Längtar tills de blir klart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela