Thess Boberg

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!

Publicerad 2009-09-06 12:14:14 i Allting&Ingeting,

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!!
Mobil jävel!!
Skickade ett sms till Tess och då börjar mobilen tjuta! Först trodde jag att de va mina högtalare som pajja, så jag stängde av dom, men de fortsatte tjuta, så jag drog batteriladdaren till datan, men de fortsatte tjuta! Va i helvete tänkte jag! Va faan är de som låter? Har jag fått jättetinnitus eller? Så hörde jag, men va faan de kommer ju från mobilen =O WTF! Drog ur batteriet.. tyst!  Jävla skit telefon!
Tur att mamma ska köpa en ny så att jag får hennes xD Vill inte lägga pengarna på en mobil eftersom jag sparar. Men ja, den här saken har ju fått vara med om en hel del nu x)

Jaha.. nu ska jag ladda med vatten =) Sen blir de ett varv runt kyrkan och kanske ett träningspass ute i gymmet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela