Thess Boberg

Kaos!

Publicerad 2009-09-26 13:07:16 i Allting&Ingeting,

Hejsan Hejsan!
Ojojojoj, igår var de verkligen kaos på Oktoberfesten i Uppsala!
Jag skulle börja jobba 21, men jag fick börja 19 istället. Och ja, jag skulle stå i garderoben, men nej, jag fick till att börja med springa runt i tältet å försöka maka ihop folk så att vi fick mer plats för fler folk. Sen fick vi ta bort alla bordsplaceringar, vad händer då? Jo då kommer alla griniga 40plussare till oss garderob tjejer och skäller ut oss "Vi har faktist bokat bord för 20 personer, vart ska vi sitta?" Äm ja, vi blev tvungna att ta bort bordplaceringen, så det är friplacering, så ni får maka ihop er. "Men vi har faktist bokat! Vi ska stämma er!"
Mmmm.. de va ju så kul!
Sen fick några av oss stå i baren och hälla upp öl och jäger, så kommer folk då "Kan jag få beställa öl" Nej tyvärr, du får gå runt för jag jobbar inte här.
Ja, sen fick jag äntligen komma ut till min riktiga arbetsplats xD men där va de sjukt lugnt, så vissa fick åka hem, men jag var kvar och fick stå i entrén =)

Ja, så de va kaos kan man säga! Jag jobbade 19 - 02.30

Idag ska jag egentiligen börja 21, men jag måste vara inne vid 15, så ja, vi får väl se när jag får sluta idag xp Money Money Money!

Ses imorn =)

Kommentarer

Postat av: JULIUS XD

Publicerad 2009-09-26 20:02:22

hur gick annars då? behövde du ha klänningen? XD puss <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela