Thess Boberg

Jag Har Fått En Solros

Publicerad 2009-09-19 01:53:37 i Låt Filmen Rulla,

De va en mysig kväll =)
Vi kollade som sagt på Good Luck Chuck =) Den va rolig =D En romantisk komedi, så ja, de är ju ganska enkelt att lista ut slutet, som vanligt ;P Men den va bra, så den rekommenderar jag =)

Ja, och sen såg vi The Haunting In Connecticut =P Den va bra, men liiite konstig xD Men den va faktist riktigt bra =D Jag hoppade till, JAG hoppade till. Ni som känner mig vet att de inte händer så ofta ;) Så, ja, absolut sevärd skräckis =P


Ja, men som sagt, de va en mysig kväll =) Lugn och fridfull =) Å sen är de ju fruknasvärt kul att kolla på skräckis med Julia xD "Kalsongkudden" va inte hennes bästa vän xD så hon fick en annan kudde istället x)

Ja, och jag fick en solros av Julia påvägen ner till affärn ;P inte att glömma x) Den ska stå på mitt rum nu XD

Neej, om jag ska ta och gå och lägga mej kanske. Har nästan lust att kolla på skräckisen igen ;P höhö ;P får se hur jag gör =)

Good Night ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela