Thess Boberg

Jag Har Bakat! JAG! Har Bakat!

Publicerad 2009-09-17 21:12:29 i Allting&Ingeting,

Jaha, nu sitter jag och tröst äter..
Jag har bakat chokladmuffins med dumle =P Hittade ett recept på nätet, jippi =P nu jäkla ska jag lyckas baka! Trodde jag..
De stog att de skulle bli 15 muffins, så jag tänkte, äsch va faan jag gör dubbel sats ;P 30 st =P Fiiiiint sörru xD
Ja, å självklart köpte jag stora muffins formar.
Ja, å så står jag där och häller upp i formarna, å så ser jag när jag e på min 8 muffin..
Jag: Nämen, de här blir ju inte många muffins =O
Mamma: Men har du glömt att ha i nått nu igen?
Jag: Neeej! Jag har haft i allt! Jag har ju dubbelkollat. Men de står att de skulle va mazarinformar, är inte dom ganska små?
Mamma: Jo
Jag: Jaha. Ja, dom här formarna är ju gigantiska xp Varför ska de alltid bli nått knas när jag bakar?
Mamma: Ja du. Om de ska bli 30 muffins å du får knappt ihop till 8 då har de verkligen blivit nått knas.

Ja, så dom där 30 muffinsarna blev bara 11 xp

Varför ska de alltid bli något knas när jag bakar?!
Antingen glömmer jag att ha i något, eller så bara misslyckas jag!

Ska jag aldirg lyckas med min bakning?!

Aja, dom ser ju stora och goda ut i alla fall xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela