Thess Boberg

Gårdagen

Publicerad 2009-09-05 11:38:43 i Låt Filmen Rulla,

Hejsan Hoppsan!

Igår va det en till lugn dag på turistbyrån =)
Efter jobbet gick jag till Fröken Röd där Julia jobbar =P De har blivit riktigt fint där =D Jättesöta barngrejor som man blir galen i xD

Ja, sen drog vi hem till Julia, sen kom Moa och sen kom Jessi med PIZZA!!! =D mums!
Så ja, vi käka pizza och kolla på TWILIGHT <3 Så nu kunde Jessi hålla med om att Rob va lite het i alla fall XD Finally! Ta de lugnt Jessi, snart blir du som mig och Julia xD

Ja, sen kolla vi på Behind The Mask xD Ja, de skulle väll va en skräckis, men den va skitkonstig så jag skratta istället x) Den borde hetat Behind The Scenes, eller How To Make A Horror Movie Wannabe x) Se den inte! Den va bara skrattretande xD Tycker faktist synd om dom som va med i den filmen, stackarna. Den va så sämst!

Ja, men de blev en mysigkväll =)
Och jag är faktist riktigt stolt över mig och Julia =D Vi höll oss lugna när vi kolla på Twilight.. å de e faan inte lätt när man kollar på en perfekt man x) Tänk om alla killar kunde vara som Edward Cullen xD Sjukt heet och helt jävla underbar!! Jag har blivit så sjukt kräsen efter att jag såg Twilight, och jag var redan väldigt kräsen innan xp Faan kan inte MS komma igång snart! Blir tokig när jag inte kan kolla på Twilight när jag vill x( Bajs!

Nej, dags att göra lite nytta..

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-09-07 12:12:48

Den dagen jag blir lika galen som ni är i Rob, den dagen så hamnar jag på psyket!!!!! ;) <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela