Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-09-28 18:15:19 i Kära Dagbok,

Hallou!

De har varit en helt okej dag, lektionerna va sega som vanligt. Sen skulle vi käka, så kom vi in i matsalen, Nötskavsgryta, vi kollade på skiten, USCH!!!! "Jessi kan vi inte åka till donken?" Jaaaa ;P så vi åkte till donken å käka, jag tog en Happy Meal =P de e lagom åt mej ;P å sen fick jag ju en liten leksak också XD De va nån liten docka med en väska å en ring =P Jag tog ringen, Jessi fick dockan å Julia fick väskan XD
Ja, sen skulle vi bete oss som vuxna människor, så vi åkte tillbaka till skolan med mycket energi å jag va ganska glad, jag hade ju käkat en HAPPY Meal XD

Ja xD Sen när jag kom hem och satt och käka fick jag ett sms av Amanda "Jag är sjuk så de blir ingen teater" Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Inte kul =( Aja, jag få väll försöka roa mig är hemma då xD

Imorn slutar jag vid 12, så då ska jag och mamma åka till Uppsala och käka lunch, shoppa, de ska bli mysigt =)

Nu ska jag bara slappa =) känns som att de behövs XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela