Thess Boberg

You Are Too Damn Beautiful!

Publicerad 2009-09-23 19:05:34 i ,

Ojojojojojojoj!
Nu är jag läskigt trött!
Jag satt och lyssna på lite blandad musik på tuben, sen kom I Was Broken med Rob, å då drog jag upp sidan och bara stirrade på alla bilder. Va händer då?! Jo, jag börjar gråta för att han e så fin!
Gissa om de ska bli skönt att få vara ledig!

Fick sms av Yenny också. Vi ska ha klänning på Oktoberfesten =O Kul, kul, väldigt roligt! NOT! Jag och klänning! HALLÅ?! De är ingen vacker syn, trust me on that! "Inga jeans vill vi se" GREAT! Jag som typ bara använder jeans xp Men neej! Nu måste jag börja se lite positivt med de här jobbet! De e pengar Thess! DET ÄR PENGAR!

Guu va sugen jag blev på att se Aladdin nu xD bara sådär xD

Åååååh!
Standing there by a broken tree
Her hands are all twisted, she was pointing at me
I was damned by the light, coming out of her eyes
She spoke with a voice that disrupted the sky
She said walk on over here to the bitter shade
I will wrap you in my arms and you’ll know that you’re saved
Let me sign Let me sign


Nej, nu e de Christine =)
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela