Thess Boberg

I Am Sick And Tired Of This Shit!

Publicerad 2009-09-21 21:59:44 i Kära Dagbok,

Halloj!
Tänk om jag ändå kunde vara glad nu, men jag är hemma, så det är lite svårt.

De va väl en hyfsad dag, trött, men jag och Julia har nynnat på Loving you hela dagen, så de va lite lättare att ta sig igenom skoldagen.

Sen åkte jag iväg till underbara Uppsala och hade teater i 1½ timme =D Underbart =D Å vi håller på att planera ett uppspel =D That's naajz! =D Får se vad vi hittar på ;P

Usch, imorn har jag svenska prov =( Jag orkar inte! Så jag måste plugga nu =( Livet som student, man är redan helt slut men man måste plugga, inte så kul. Kan jag inte bara få ett fast jobb istället, så kan jag flytta här ifrån. Santa that's my only wish this year! Oh Yeah! Då mår man verkligen bra när man börjar tänka på jullåtar xp

Nej, dags att återgå till helvetet..
Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela