Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-09-17 17:46:17 i Kära Dagbok,

Tjohoo!

De har varit en bra dag på turistbyrån =) Lungt och fridfullt ;P

Å just de =D Mina pumpor klarade sig =D YAY! Jag gick in vid 8 imorse och kollade å dom hade klarat sig =D Gissa om jag blev glad =P Min dag blev ju räddad ;P hahah

Guu va jag e sugen på att baka =P Tror faan jag ska göra de, eller om jag och Julia ska göra de imorn.. hmm.. vet inte om jag kan hålla mej xD
Imorn kommer Julia och Tess över på en liten filmkväll =) Mysigt =)

Jag vill göra muffins =P
Jaaaa, jag tror faan jag ska göra de =P

Fast jag ska väl käka mat först ;P

Åh, ja, jag är lite positivare idag =P Har ju inte varit i skolan idag, eller ja, jag va ju där och käka lunch, men de räknas inte xp

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela