Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-09-07 19:20:10 i Kära Dagbok,

Hallojsan!
Va hände dom sista lektionerna då?
Ja, inte så mycket. På naturkunskapen hoppade jag och Jessi ut och hämtade äpplen =P Man får inte hoppa ut på de stället vi va på, men har dom varit så korkade att dom har äppelträd där ute, då kan dom ju inte räkna med att vi inte ska hoppa ut där xD
Ja, sen på teckenspråket lärde vi oss lite nya saker xD Till exempel hur man säger Stockholm xD Man tar handen på huvudet och drar upp.. Så, ja, lång histioria kort, Julia trodde att de betydde att man hade en stock i huvet xD De va sköj xD

Ja, sen efter skolan gick jag upp till Mia, och de kommer kosta runt 1000 kr att färga håret =| inte så kul, men ja, va faan! Jag får lägga ut de xD Har en galet rolig idé =P Får se hur de blir xD

Ja, nu har jag suttit och fixat med en fånig läxa x| Vi skulle sätta ihop en liten plansh med bilder från det företag vi praktiserar på x| Praktisk marknadsföring B.. gäsp! Orkade inte anstränga mig så mycket, så de fick bli 3 bilder och sen skrev jag Enköpings Turistbyrå med guldpenna xD Skit fint xD Nooooooot!

Nu har jag tränat lite på teckenspråk också xD Så nu kan jag säga Jag heter Therese Boberg, och Jag bor i Grillby xD Ojojoj va duktig jag e xD hahaha!

Ja, nu sitter jag och kollar på Christine, eller ja, de e paus nu x)
Sen ska jag väll kolla på Vänner, sen vet jag inte x) får se vad jag hittar på =P

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela