Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-09-06 18:55:23 i Kära Dagbok,

Vart tog den här dagen vägen egentligen?
Vad har jag gjort?
Jag och Tess gick runt kyrkan. Å vi fick en asbra idé =P så nu ska vi prata med våra päron om våra planer =D Vi började prata om vinter och snö.. Guuu va jag längtar till snön =P då jäklar ska vi åka pulka igen xD Men, ja, vi vill i alla fall åka upp till Sälen å då ska vi försöka åka Snowboard xD Skidor e för mesar xD Vi ska va lite coooooola xD hahaha xD

Oj, va fint de regnar ute nu =P Solen skiner å de regnar =P Naajz ;P

Aja.. äm men ja.. vi får väl se hur de går med våra planer xD
Skit va jag vill ha snö nu!!! Åååååååååååååååååååååh va jag längtar!! =D

Ja, vad har jag gjort mer?
Jag har börjat skriva en bokrapport som ska in nästa vecka. Sen har jag tränat lite teckenspråk =P Faan va duktig jag e xD Jag kan säga mitt namn i alla fall =P Jag tror jag kan alfabetet nu =P Får prova utan att kolla i boken =D

Ja, sen har jag lagat mat, å sen har jag kollat på film, sen har jag inte gjort något speciellt. Å de e bara skit på TV ikväll =/ Bajs! Va ska jag göra då da?
Jaaa, jag kan ju kolla på Fast and Furious <3 Hoppas de e bra kvalitet =P

Ajaj.. nu har min fot somnat..

Nej nu ska jag ta mig en Loka och kolla igenom lite bloggar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela