Thess Boberg

Back On Stage!

Publicerad 2009-09-14 21:49:51 i Kära Dagbok,

Hellojsan!

Fy faaaaaaaan va jag e skoltrött!!!! De va en hemsk dag i skolan!
1. Jag va på tok för trött för att orka göra något.
2. Just nu håller vi bara på med sånt som vi lika gära kan göra hemma.

De e hemskt, jag går bara 3 dagar i skolan så va faan klagar jag på?! Men usch! Jag e så sjukt jävla skoltrött! Dessutom har jag märkt att jag har bara lärt mig grunder i skolan, och visst jag har väl lite nytta av de, men jag lär mej bäst när jag är ute i verkligheten och får jobba på riktigt! Varför i helvete måste man ha så jävla mycket plugg! Man går ju in i väggen innan man ens kommer ut i arbetslivet! Jävla politiker som bestämmer!

Ja, så jag har inte varit på humör idag!
Har varit så galet trött!
Riktigt deppig!

Men så fort jag kom till Uppsala och fick börja med teatern blev jag glad =D
Fy faan va jag älskar de!
Teater är mitt liv!
Så galet underbart!
De gick ganska bra idag också =P Så de va riktigt kul! =D
Längtar redan till nästa måndag =D

Imorn har jag sovmorron! =)
De gillar jag =P

Nej, nu ska jag kolla på TV =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela