Thess Boberg

YoYo - UF

Publicerad 2009-10-26 15:00:46 i Allting&Ingeting,

Wooohoo!!!

Va precis inne på Julias blogg =D och där stog de att våra grejor från Vista Print hade kommit =D 250 visitkort och våra t-shirtar =D WOoooooooooohoo!!! Va glad jag blir! =D
Nu jävlar är vi redo för att vara med på massor av säljtillfällen =P Vi behöver lite varor bara XD

Idag har jag faktist varit riktigt duktig! =P Jag har tvättat fönstret i mitt rum och bytta gardiner ;D Nu ska jag fixa med lite värme ljus, så de blir myyyysigt i mitt rum nu till vintern ;P

JUST DE!!

Julia har fixat en blogg till företaget! Vi kommer att fixa till lite där ;D men ja besök bloggen lite då och då ;P vi kommer att lägga upp bilder på våra produkter och sen kommer vi att skriva upp alla säljtillfällen vi kommer att vara med på ;D Missa inte detta!!
YoYo - UF Bloggen

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela