Thess Boberg

Tekniska Berta

Publicerad 2009-10-16 19:21:48 i Allting&Ingeting,

Hallou!

Nu är tekniska Berta i farten xp
Ska flytta över mitt nr till de här nya kortet..
happ ringde till Tele2 då.. happ de ska ta en vecka!!! =O WTF!
De går fortfarande att ringa till båda nr så nu har jag ingen aning om hur sånt här fungerar.
Så ja, jag får väl gå omkring med 2 telefoner i en vecka då x| kul xp men så går de när man inte är så teknisk xp

Nu är jag ju helt slut i huvudet när jag har fått tänka så här mycket XD neej då.. men jag måste säga att jag känner mig bra korkad xp tur att jag inte är blond XD

Nu har jag och mamma bytt mobil också så de är ännu mera förvirrande xp

Ojojoj.. hur ska jag klara detta?!

Visst faaan! Jag och Tess skulle ju träna!
Får fixa klart me de här först, sen jävlar XD

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela