Thess Boberg

Such A Lonely Day, And It's Mine!

Publicerad 2009-10-31 17:00:55 i Allting&Ingeting,

Bläääää!
Nu e jag riktigt uttråkad =/
Har inget att göra.. jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Jag spelade lite gitarr, men sen märkte jag att neeej, de va inge kul eftersom jag e så kass på de xp men men..
Funderar på om jag ska dra ner till affärn och köpa läsk och godis till jobbet ikväll.. känns som att de kommer behövas xp
sen ska jag väl käka lite mat, sen kanske jag ska ta mej en tupplur ;)

Aja.. får se va jag hittar på fram till 8 för då måste jag nog börja fixa mej lite..


Å den här låter passar ju så sjukt bra idag =) <3 Älskar den ännu mera nu XD
System Of A Dawn - Lonely Day

Jag tror jag har lyssnat på den här typ 50 gånger idag XD
Har gjort en väldigt bra spellista på tuben XD
1. Slipknot - Snuff
2. System of A Dawn - Lonely Day
3. Linkin Park - What I've Done
4. Linkin Park - New Divide


Och den spellistan spelar jag om och om igen XD Har döpt den till Repeat ;D ganska smart tycker jag ;D

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela