Thess Boberg

Rosiga Kinder

Publicerad 2009-10-30 19:22:21 i Kära Dagbok,

Hellojsan!

Jahapp.. som sagt åkte jag in till Enköping, först träffa jag Nettan inne på Åhléns så vi stog där och tjatra en stund.. Sen träffa jag Bella, så gick vi runt lite på stan först för hon ska nämligen jobba ikväll, å då måste hon vara utklädd XD Gissa om jag e glad att jag inte ska jobba XD Hahaha! Hon ska vara en död bimbo XD detta kan bli kul XD
Ja, men sen gick vi och sola.. så ja, nu e jag så där härligt rosig om kinderna XD neej okej, de e inte så farligt.. nu ser jag friskare ut ialla fall =P de e huvudsaken =)

Kom på en ganska smart grej.. för Lene har pratat om att turistbyårn ska ha lunch stängt mellan 13-14 å jag måste ju käka innan 13 för då stänger matsalen på skolan.. så jag antar att jag kommer att ha 2 timmars lunch nu.. så då har jag ju en timme över.. tid över till att sola.. får höra vad Bella säger om de.. för då kan man ju sola en gång i veckan =)

Ibland kan jag tänka till ;D

Ja, nu har jag precis käkat =) Sen ska jag och Tess antagligen ha en lugn kväll =) Ansiktsmask, massage, en bra film.. mmmm låter som en väldigt skön kväll enligt mej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela