Thess Boberg

Paranormal Activity

Publicerad 2009-10-24 02:22:18 i Låt Filmen Rulla,

Tess det är dags för en skräckis kväll!
Nu jävlar har jag något läskigt här!

Nettan hade med sig sitt usb-minne idag, och i de hade hon den här filmen, Paranormal Activity!
Jag har precis kollat på den, äm ja, jag blev jävligt skraj!
Jag som hela tiden har sagt att jag vill ha något som spökar här hemma säger nu NEJ FÖR I HELVETE! Jag vill inte ha onaturligt här!!!!!!
Fyyy faaaan!

TESS VI MÅSTE SE DEN!!!!!!!!!


Om nån mer vill se den.. säg till!

Kan berätta lite kort om den!
De är ett par som bor i ett hus.. hela filmen är som en hemma film.. jag vet inte om de är på riktigt eller inte! är lite förvirrad nu, men men XD

SE DEN!!!!! De läskigaste och hemskaste jag sett på länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela