Thess Boberg

Mmmm Den Här Stunden Gillar Jag..

Publicerad 2009-10-28 22:10:23 i Allting&Ingeting,

.. jag ligger i sängen med datan på magen.. Kuddarna e så mjuka! Mobilen spelar underbar musik när jag får SMS av Tess.. Lonely Day går på repeat.. Bella och Amalia pratar om ordet Pömsig som jag hade skrivit på Fejjan, så nu får jag medelande om ny händelse var 10 sekund.. Julia berättar att hon ska kolla på en film, men de visade sig att den va sne..  mmm en riktigt lugn och skön stund!
I LOVE IT!

Ja, ett rätt värdelöst inlägg (som vanligt) men jag kände för att skriva om den här underbara stunden XD

Kommentarer

Postat av: Julius

Publicerad 2009-10-29 13:44:21

hittade ju till slut en film som inte var sne :P puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela