Thess Boberg

Min Hälsa Är Nog Inte På Topp

Publicerad 2009-10-06 19:01:10 i Allting&Ingeting,

Hmmm!
Jag har verkligen inte tänkt nånting på min hälsa på sista tiden xp
Förra helgen jobba jag natt, å de sliter en del. Och nu har det gått ännu mera utför!
Torsdag: Handla lite smågodis som jag skulle ha till jobbet, men sen behövde jag inte jobba, men jag käka ju lite i alla fall ;P
Fredag: Käka godis, drack läsk, jobba natt.
Lördag: Käka godis, drack läsk, jobba natt.
Söndag: Käka lite godis, drack en hel del alkohol, somna vid halv 4, gick upp 7.
Måndag: Sjukt trött, käkar lite godis.
Tisdag: Käka lite godis igen!

Hmmmmm! Njaaaa! De här är inte bra, plus att jag och Tess inte kunnat träna så mycket på senaste tiden på grund av min jävla förkylning som aldrig vill släppa.
Men på torsdag ska vi träna ;P

Och, ja, jag sa att jag skulle ta de lungt i helgen, äm, men ja, jag får väl ta de nästa helg eller nått ;P Utgång på fredag och jobb lördag natt =P

Ja, så nu funderar jag på om jag ska försöka lägga mig lite tidigare på veckodagarna XP får se hur de går. De är ju Christine ikväll å de slutar 22.30, så ja de blir ju hyfsat tidigt i alla fall =)

Jao, men jag ska försöka vara lite sundare ;P

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela