Thess Boberg

Jag Blir GALEN!

Publicerad 2009-10-27 23:43:08 i Allting&Ingeting,

Meen gissa om jag blir trött på mej själv!!!
Jag skulle ju kolla på The Texas Chainsaw Massacre The Biginning.. happ, hade låtit den ladda helt klart.. hade kollat först så att de va hyfsad kvalitet och de va de.. MEN! Så börjar dom prata och då har dom dubbat skiten till TYSKA! Ååååh jag fattar så mycket! ELLER INTE!!!
Klarar inte av sån skit! Varför i helvete ska man dubba filmer för?! =O MTF! Okej, med tecknade filmer! Men SKRÄCKFILM! HALLÅ!!! WAKIE WAKIE!!! Vem faaan kom på den idén?!
Dubba en skräckfilm =O SNÄLLA RARA!! Vem faan går me på de?! Hur jävla hjärndöd får man va?! Vem faan vill stå framför en mik och gallskrika, bara ooooj hjälp jag blir jagad av en galning med motorsåg! AAh där sågar han i mej! Ajajaj! va ont de gör! Vem faan går me på de?!

NU E JAG RIKTIGT JÄVLA IRRITERAD!!!
NEJ! JAG E SUR!!
VILKA JÄVLA IDIOTER!!

Nu låter jag en annan film ladda, om den också e på tyska ska jag.. då ska jag... då ska jag.... sova!


Okej!
Jag tror jag blir tokig!
De har laddat 10% Hmm.. happ! KUL! OJOJOJOJ VA GLAD JAG BLIR NU DÅ!!!!
GAW!!
Nu är jag inte på humör!!
Tur att den här dagen e slut snart!!

MORR!!!

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2009-10-28 18:58:23

tyskarna kom på det. för de suger på engelska!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela