Thess Boberg

JAAAg Har Mitt Vanliga Nummer Igen!

Publicerad 2009-10-27 22:32:56 i Allting&Ingeting,

Herre guuuud!
Jag höll ju på att glömma att de va TV tisdag idag XD Betty, Hemmafruarna och Christine =P

Nu ska jag ner och duscha, sen ska jag kolla på The Texas Chainsaw Massacre The Biginning.. tror inte att den e så bra, men va faan.. jag måste ju se den! Så är de bara!

Oj! Jag tror de vibrera i mitt lår nyss! =O WTF! Weird! Ingen mobil som vibrera.. hmmm..

JUST DE!!
Nu har jag mitt vanliga nr igen =D
så nu är det fritt fram för en massa onödiga SMS och samtal XD

Ja, imorn ska jag Julia och Moa åka och shoppa i Stockholm =P Har kollat ut en massa saker på Top Shop som jag bara MÅSTE ha! =D Sköj!

Jahapp, duschen och sen film och sen zzzzzzova =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela