Thess Boberg

I Miss Twilight!

Publicerad 2009-10-19 20:48:05 i ,

Jag saknar Twilight!
Jag måste kolla på den ikväll!
Har inte sett den sen vi hade filmkväll å de e ju över en måndad sen, om inte ännu längre!

Guess What! Jag har inte ens läst ut fjärde boken! =O Jag har inte haft ork till att läsa, och när jag har läst ville jag bara läsa ett kapitel..

Jag är inte lika beroende som förut! Vad faan har hänt?!
Jag är inte beroende av att läsa böckerna!
Jag är inte beroende av att se filmen!
Jag är inte beroende av att lyssna på Robert!
Jag är inte beroende av att bara titta på Robert!
Jag är inte beroende!
Jag är SJUK!
Eller, jag känner mig sjuk nu!

Okej, jag ljög, jag är nog beroende av att titta på Robert, har honom som bakgrundsbild på mobilen XD
Och jaa! Jag har en hel del bilder på honom och Shia i mobilen, och på datan, och på mp3, så jag är fortfarande lite beroende ;P

Klipp bort Kristen så är de här ett konstvärk XD Fy faaaan i helvete så jävla fin han eeeeee! <3
Asså shiiit! Han ögon! Hans käkben! JAG DÖÖÖR!

Kommentarer

Postat av: julius

Publicerad 2009-10-24 21:51:23

åhhhhhhhh!!!!!!!! skulle dö för att få vara me honom!!! <3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3 jordens hetaste man!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela