Thess Boberg

Helt Fel, Jag Vet!

Publicerad 2009-10-07 09:56:32 i Allting&Ingeting,

Ojojoj!

Va inne och läste på Aftonbladet, och där står det lite om Idol Erik som är en av mina favoriter. Han va de redan första gången, år 2007, när han sjöng I Want To Break Free med Queen. Jag blev galet kär i hans röst!
Så självklart är han en av mina favoriter i år! Han e grym! <3

Ja, och som sagt va jag inne och lästa på Aftonbladet, och där står det att han är dömd för misshandel. Jag läste så klart allting, och han säger – Jag är rädd att folk ska få fel uppfattning om mig. Men jag hoppas att de kan sätta sig in i situationen och se hjältedådet i det, säger han. Wow wow wow! Fel uppfattning! 1. Han e grym på att sjunga. 2. Han e ganska söt. 3. Han nita nån! Wow, varför e jag såld?!

De e ju som Shia i Disturbia, han nitar ju sin spanska lärare i filmen och efter de va jag såld till honom! Vad faan e de med mig egentligen?

Am I Just Looking For Trouble?!

Läs artikeln!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5915954.ab 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela