Thess Boberg

HATAR UF!

Publicerad 2009-10-20 18:58:16 i Kära Dagbok,

Tjoohoo!

Här e jag =)

Jo, de har väl varit en helt okej dag x) Sov inte så bra inatt =/ Ingen aning om varför, men men. Idag har vi mest hållt på med UF.. Blääääääää! Jag e så trött på UF! Vill inte ha de! Så sjukt tråkigt! och jag blir bara irriterad! Så neej! Usch på UF!
Vi har inga pengar i företaget! Vi ligger back redan nu! Så vad ska vi göra imorn? Ja, antar att de bara blir jag och Julia... Vi ska förnedra oss! Vi ska gå upp på stan och sälja Riskkapital sedlar till folk =O FY FAAAAN SÄGER JAG BARA! Vi kommer gå som 2 tiggar barn och be folk om pengar! FY FAAN! Och jag som trodde att Tjejmilen var de mest förnedrande jag gjort, men de här e faan så mycket värre! USCH!!!!!!!!
HATAR DE!!!

Så mm.. nu e jag inte speciellt glad =(

Och imorn har vi naturkunskaps prov de gör ju inte saken bättre =(

Och imorn ska vi stå på Öppet Hus och hoppas på att folk vill köpa våra produkter.. om dom inte gör de då känns de som att vi e ganska körda!
HATAR UF!!

Tänk om jag kunde skriva lite glada nyheter nån gång XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela