Thess Boberg

Gårdagen

Publicerad 2009-10-10 13:00:36 i Allting&Ingeting,

God morning!

Ooops, jag glömde visst bort att blogga igår xp Först var de praktik, och sen blev de utgång på kvällen. (Bilder kommer kanske)
De va en trevlig kväll igår =P
Vi (jag, Bella, Lina, Amalia och Angelica) va hemma hos Bella och drack och bada och ja, hade trevligt. Sen vid 12 drog vi till Joar och partaja. Hade tänkt åka hem med bussen som gick typ 2.20 men ja, de blev inte så, de blev de gamla vanliga "Neeej! Stanna!" och de är ju såååå svårt att övertala mej XD Men Pontus var snäll och körde hem mej vid 3 =) TACK för de! =D
Men ja, kort sagt blev de en lyckad kväll =)
Nu har jag käkat lite frukost, å nu ska jag slappa hela dagen, sen ska jag jobba ikväll, men jag börjar inte förns 23 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela