Thess Boberg

Friday The 13th

Publicerad 2009-10-27 19:46:11 i Låt Filmen Rulla,

Jävlar!
Nu har jag sett Friday the 13th och den va faan bättre än va jag trodde att den skulle va =P
Jag tror inte de va nån hoppa till grej, men de va ganska mycket vidriga saker xp skruvmejsel som trycktes genom halsen.. nån grej som trycktes genom ett öga.. knivar genom fötter och ben! Riktigt vidriga saker!
Jag vet inte, jag kanske har blivit lite känsligare eller så blir filmerna bättre och bättre.. hmm.. måste leta upp nån ny skräckis tror jag XD

Men ja, jag rekommenderar den här faktist =P Den e inte som dom gamla Fredag den 13 filmerna.. den här e.. de e bra XD hahaha jag vet inte va jag ska säga.. å sen va ju Jared Padalecki med =P och ja, han e ju en grym skådis och sen e han ju jääävligt söt, å han har ju en väldigt fin kropp också =P Fast de fick man inte se i den här filmen, men om man har sett House of Wax så vet man XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela