Thess Boberg

Far Och Dotter

Publicerad 2009-10-30 19:51:24 i Allting&Ingeting,

Jag och pappa satt i vardagsrummet och käka..
pappa slår igång tvn.. TV4 fakta..

Pappa: Åh de här e så facinerande!
Jag:
Mhm (Ååååh guu va gott med mat)
Pappa:
Dom hitta ett grässtrå från hennes kläder och ett grässtrå från hans sko..
Jag:
(Fattar ingenting.. mmm guu va gott med bearnaisesås!)
Pappa:
Va?! Åh de e så facinerande. Då kan dom alltså ta DNA å kolla om de e samma typ av grässtrå. Tänk va mycket information dom kan få fram från ett grässtrå! De e så facinerande!
Jag:
(Vad pratar han om? Gräs? Facinerande att röka på? Hmm... åååh faan va gott de e med pommes frites! Undra om de finns mer?!)

Jaaaa, jag älskar mat! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela