Thess Boberg

T2 På Nya Äventyr

Publicerad 2009-10-31 14:20:25 i Allting&Ingeting,

Jahapp.. va hittade jag och Tess på för bus igår då?
Vi va faktist ganska lugna igår.. de va bara Tess som skratta hela jävla tiden XD
Vi gjorde ansiktsmask och sen masserade vi varan.. ja och Tess tyckte att jag va sjukt stel i nacken.. så mm.. jag kanske skulle behöva massage lite oftare.. "Faan va stel du e! Som en tant!"
Ja, sen kolla vi på The Breakfast Club.. å ja.. både jag och Tess verkar vara besatta av bad boys ;P Vi tycker att killar ska vara lite mer som John Bender (Judd Nelson) ;P The criminal.. We like!
Trailer

Ja, va gjorde vi sen?
Hahaha just de! Tess ville att vi skulle spionera på hennes granne XD
Har ett sjukt roligt klipp på mobilen XD Hon är verkligen hel galen! Hon låter som ett monster XD
Tess: Danne Danne Danne Danne!
Tess:
Vi går ut! Kom nu! Kom nu! JA!
Jag:
Hallå, han e din granne.
Tess:
Ja veeeeet ;D hahahaha (galet skratt)
Jag:
Ska vi spionera på Danne?
Tess:
Jaa! JAAAA! JAA!
Jag:
E Danne snygg?
Tess:
JAAAAAAA!
Jag:
E han jättesnygg?!
Tess:
JAaaaaaaaa!!!
Jag:
Hur snygg?!
Tess:
Massor SNYGG!
Jag:
Hahahahaha
Tess:
KOM NU! KOM NU!
Jag:
Hahahahahahahaahha
Tess:
Vi kollar vi kollar vi kollar vi kollar!
Jag:
Hahahahaha! Fy fan va du studsar människa!
Tess:
hahahahahaha... KOM NU!!

Hahaha du e för tokig! XD

hahah du e för söt min lilla tvilling!
En rolig kväll som vanligt =P
Ses imorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela