Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-10-25 19:22:07 i Kära Dagbok,

Helloj!

Det har varit en lugn dag idag.
Städa lite på rummet xp
Sen gick jag och Tess våran Söndags Promenix ;P Sen gick vi hem hit och kolla på Djungelboken och drack varm choklad ;D


Just nu sitter jag och försöker få till en Sofia frisyr, men de går inge bra x( Bajs! Den människan har ju perfekt hår! Så orättvist! Nu har jag ju jättetuperat (enligt mej iaf) men jag kan inte få till de så coolt som Sofia.. Jag ger upp!
Jaaa, jag har utväxt! Och neej, jag har inge smink så just nu ser jag förjävlig ut!

Kommentarer

Postat av: julius

Publicerad 2009-10-26 20:30:50

hon har verkligen perfekt hår! du lyckades kanske inte riktigt få lika tuperat som henne men de va fint iaf :D DU HAR INGEN UTVÄXT THESS!!!! puss ^^ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela