Thess Boberg

Ett Lite Längre Inlägg Om Mej

Publicerad 2009-10-22 22:33:05 i Allting&Ingeting,

Hahahah!
Ja tänk att jag och Tess alltid har så kul när vi tränar XD
Vi va skitduktiga ute i gymmet =P Sen körde vi lite Friskis & Svettis på de XD Fast vi börjar bara skratta åt hur roliga dom ser ut på filmen XD
Ja och sen skulle jag följa Tess hem.. då börjar hon spruta vatten på mej..
Jag: Neeej, nu tänker inte jag följa mee!
Tess:
Hahahaha, jooo! Jag måste ju ha mitt pervo med mej!
Jag:
Sant XD

Ja, å varför e jag ett pervo då?
Jo de va nån gång när jag och Tess hade tränat.. så blev jag lite flummig, å när jag sa "Ja" lät jag som ett pervo enligt Tess XD Sen har jag bara börjat låta så efter träningen XD

Men ja, i alla fall..
så gick vi där då.. prata och skratta precis som vanligt XD
Tess prata om att de va lite kallt ute, eller nått liknande.. mitt minne, bra men kort XD.. nu säger vi att hon sa att de va kallt XD
Jag: Mmm, jag känner mig lite urrig.
Tess:
Nej, du e våt!
Jag:
Ja, men jag e alltid våt

Jaaa, tänk om vi kunde vara lite normala nån gång x)


Herre jisses!
Va har mina kompisar för tankar om mej egentligen?!
Tess säger att jag e ett pervo..
Å igår påminde Julia mej om hur hyper jag va i ettan! Jag va såå jävla glad och flummig hela jävla tiden! Klassen måste undrat va fan jag gick på XD
Å sen kollade vi på lite gamla bilder på mej som Tess hade i mobilen.. bilder från typ 2007 XD
Julia: Oj Thess! Där såg du ut som en tjej!
Jag:
Hahahahaha! Ja jag e ju så manlig nu! XD
Julia:
Men där hade du halsband och tjejiga kläder..

Shit!
Jag kanske skulle va lite mera flickig nån dag XD Bara som ett experiment lixom XD
Hahahahaha! Nackellack! Långt hår! Röd ögonskugga! Läppglans! De känns som att något har förändrats på 2 år XD Men Tess, va
Jaaa.. jag har en hel del tankar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela