Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-10-12 22:38:20 i Kära Dagbok,

Yoohoo!

Jessi va sjuk idag =(
Men jag och Julia var otroligt busiga! XD Julia hittade en platt gummisak som vi lekte med XD Lättroade? Lite kanske XD Läs mer i hennes blogg ;P http://juliusdahlin.blogg.se/

Jao, sen va de teater =P
De gick väl helt okej, även fast jag bara hunnit läsa igenom häftet en gång. Men jag va riktigt trött (som varje måndag) (eller som vanligt kanske jag ska börja säga)

Imorn blir de Kick off med UF i Uppsala =) Bättre än skola =P

Äntligen!! Efter reklamen ska Fredrik Wikingsson roasta Felix på Roast på Berns =D Wooohooo!! =D De här kan bli riktigt skoj!!! =D

Sen ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova =)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela