Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-10-02 18:27:40 i Kära Dagbok,

Tjottahejsan!

Jag behövde inte jobba igår ;P ganska skönt måste jag säga x)

Idag har jag varit i turistbyrån =P Jäkligt mycket bättre än skolan =P Tummen upp för praktik ;P

Jao, nu sitter jag i köket, å varför sitter jag här? Hmm, ja, jag lagade mat och sen har jag inte orkat flytta på mitt feta arsle XD

Jobb ikväll x| börjar 21, känner mej inte så jättepepp måste jag säga, men aja, de e bara att tänka positivit, jag har en godispåse som jag kan trycka i mej XD Och jag tjänar pengar =P Me Like!

Nu känner jag för att ta en varm dusch =) Skulle va riktigt skönt =P

Ojoj, nu börjar batteriet bli dåligt xp japp, då ska datan laddas så duschar jag ;P bra plan XD

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela