Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-10-29 19:07:02 i Kära Dagbok,

Tjillevippen!!

Här e jag! =)
De har varit en lugn dag =)
Åkte in en snabbis till Enköping för att köpa hårfärg, och sen gick jag in på turistbyrån och pratade med Lene och Nettan =)
Sen drog jag hem och gick ut med Tess =P Tanken var att vi skulle gå runt kyrkan och gymma efteråt.. mm och vi gick och vi hade en hel del att prata om.. ja en timme senare va vi hemma hos mej.. happ så gick vi ut i gymmet.. jag sprang lite på löpbandet och Tess körde lite på orbitreken.. ja å så skulle vi gymma.. men de va ingen av oss som orkade.. vi hade ingen lust att träna.. jag gjorde väl 30 sit-ups, å 10 på häng sit-ups grejsen (va de nu heter) sen blev de väl 20 armgrejer och 10 ben.. väldigt lite alltså.. inte nå vidare bra gympass XD men men XD så blir de ibland XD
Nu har jag färgat håret.. hmm.. blev inte så bra.. skulle haft lite längre tid på utväxten x( bajs! Aja.. de e som de e..
Nu väntar jag på att Tess ska höra av sig =)
Vi ska kolla på film =P Skräckis antar jag =D

Ja, nej, men annars e de väl inget speciellt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela