Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-10-24 13:10:15 i Kära Dagbok,

Halloj!

Hahaha.. igår när jag skulle sova va jag bra skraj XD hahaha kändes lite konstigt XD Satt som sagt själv i mörkret och kollade på Paranormal Activity inatt XD Sen skulle jag sova.. happ låg där i sängen.. kurade ihop mej under täcket, å jag va skraj XD Jag tog fram mobilen och lyssnade på Man Must Dance för att lugna ner mej lite.. sen va de lugnt XD Men ja.. antingen så va filmen läskig.. eller så va jag lite väl överkänslig igår.. för så här obehaglig har inte nån film varit..

Ja. Har varit ute och övningskört.. inte kul! Hate it! De är inte min grej lixom XD Först körde mamma ner till Fånö, och när hon får möte vill hon järna hålla sig när andra bilen.. jag e precis tvärt om XD jag vill hålla mej så låååångt från bilen som möjligt, så pappa va rädd för att åka ner i diket XD Ja, men ja, mamma körde ner till Fånö och sen körde jag hem. Vi lever, så de e ju nått posetivt ialla fall x)

Ja just de!
Håller på att byta till abonnemang.. Så ja, just nu kan man inte få tag i mej på mitt vanliga nr.. får de på måndag igen x) Så jag har ett tillfälligt nr nu.. Så jag kan inte ta emot eller skicka sms.. å inte ringa heller! Gissa om jag känner mej handikapad.. nog för att jag har ett annat nr så länge.. men de e ju nästan ingen som har de.. får väl skriva ut de på Fejjan xp

hmm.. nu ska jag nog ta och käka lite nudlar =P Gott gotti gott gott =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela