Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-10-11 16:01:48 i Kära Dagbok,

De gick bra igår =) en hyfsat lugn kväll =)

Har inte hunnit göra så mycket idag. Vaknade vid 12, sen vid halv 2 gick jag och Tess runt kyrkan. Faan va duktiga vi e ;P varje söndag går vi runt kyrkan =P Och jag babblade på, sen när vi hade kommit halvvägs kom jag på att Tess inte hade fått säga så mycket, så så kom min vanliga replik, "Hur har din helg varit då?" XD och ja, de blev skratt som vanligt XD

Ja, men, mm. Nu sitter jag och kollar på Tenacious D in the pick of destiny =P De va ett tag sen jag såg den =)

Och nu inser jag att jag har en del grejor jag måste göra =/ Jag måste läsa igenom ett häfte med typ 30 sidor till teatern tills imorn. Sen måste jag kolla igenom mina grejor från Tele 2, ska nämligen byta så att jag får abonnemang nu. Sen måste jag göra klart Sverige NU. Orkar inte! Vill bara slappa hela daaan!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela