Thess Boberg

Dagen Efter

Publicerad 2009-10-05 09:48:00 i Allting&Ingeting,

Blääääääääääääääääääääääää!!!!!!

Varför är jag i skolan för?!
Vad faan höll jag på med igår?!

De va jävligt kul igår på personalfesten ;P vi bowla å sen festa vi på Joar. Gratis dricka, Me like!

Det var tänkt att jag och Jojjo skulle åka hem med sista bussen som gick 23.45 typ, men så blev de inte. Vi tog en taxi hem till henne vid halv 4.
Sen gick vi upp 7, så ja, jag har sovit typ 3 timmar och när jag vakna visste jag inte om jag fortfarande var full eller om jag var bakis.

Nu e jag så sjukt jävla trött! Huvudet e tungt å och vill bara hem och sova.

Tror inte jag kommer orka med teatern ikväll =| men vi får se..

Nu ska jag hälla i mig vatten!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela