Thess Boberg

Vad Är Det För Fel?!

Publicerad 2009-11-02 15:49:29 i Allting&Ingeting,

Hmmmm..
Jag har en svag känsla av att jag gått ner i vikt.. =| Mina pösiga kläder har blivit ännu pösigare.. mina jeans som redan satt löst sitter ännu lösare, trodde dom skulle krympa i tvätten.. hmm.. Hur faaaaaan kan de komma sig?! Jag äter ju typ mer än va jag brukar.. och jag har varit slarvig med träningen.. så hur i helvete kan jag gå ner i vikt och bli smalare än vad jag redan är?! INTE KUL!!!!!

Sen är jag ju så sjukt trött nu för tiden.. jag är så jävla skoltrött, orkar inte plugga alls.. men jag är ju helt slut på helgerna.. och när jag känner att jag knappt har nån ork till teatern som jag älskar mest av allt på hela jorden, då e de verkligen nått fel!!!! Nått är helt galet med min kropp! FAAN! Hur har de gått till?! Jag som va så hyper förut.. alltid glad, alltid pigg, alltid helt jävla hyper, inget kunde göra mej lessen.. Nu orkar jag ingenting, jag är glad ibland, jag är alltid trött och jag är aldrig hyper (bara ibland) BAJS! INTE KUL!!

Vad ska jag göra?!

Nått fel är de jue!
De är helt galet fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela