Thess Boberg

Tupplur!

Publicerad 2009-11-24 11:58:10 i Allting&Ingeting,

Halloj!!

Usch va jag e trött på skolan!!!!!! Blääääääääääääääääääääääääääääääää!!
Vi skulle läsa upp sagor på svenskan, men ja, jag hade inte läst den xp oops. men jag hade verkligen inte tid. Jag pluggade till provet istället xp Fast de gick ju inte så bra de heller xp Jag pluggade lite på bussen till och från uppsala. Sen skulle jag plugga lite innan jag somna. Men jag vaknade vid 12 av att jag fick ett sms. Då hade jag somnat i boken x| bra där Thess! Great!
Ja, å provet då, hmm, de gick åt helvete! Jag gissade på typ allt, så mm, jag hoppas att jag får G iaf.
Nu sitter vi och väntar på att alternativ medicin lektonen ska börja..

Just de! Idag är de en månad sen jag nollställde min sms räknare, och jag trodde faan inte att jag smsa så mycket. hittills har de blivit 1136 sms. De e jävligt naajz med 3000 fria sms =D Men jag trodde faan inte att jag smsa så mycket. 500 trodde jag, men nahe, där va jag helt ute och cykla XD

Neeej. nu ska jag ta en liten tupplur här på stolen =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela