Thess Boberg

Paus Från Pluggandet

Publicerad 2009-11-17 18:15:17 i Kära Dagbok,

Halloj!!

De har varit en seg dag. Började med information i aulan. Nån tråkmåns från arbetsförmedlingen va där och prata, en annan satt ju och halvsov xp
Sen hade vi typ en timmes rast, så jag och Jessi satt oss i klassrummet, och ja, jag somnade x) Skööönt =) Sen hade vi lektion och jag va helt slut..
sen drog jag hem och pluggade! JA, JAG PLUGGADE!! Faan va stolt jag blir!! =D Nu har jag svarat på alla instuderings frågor i Personlig försäljning =P Så nu e de bara att plugga till provet =/

Haha XD
Jag satt i köket och plugga, för jag lagade mat samtidigt xp Ja, å då satt Jimmy brevid mej och hade käkat klart, då ville han också skriva. Så ja, snäll syster som jag är så fick han pennan och skrivblocket och så fick han skriva ner svaren XD Oj va glad han blev XD
Ja, min bror är lite knasig XD Sen brukar han alltid kommentera när jag har nån finne i pannan. Å jag såg att han gav mej du-har-en-finne-i-pannan blicken, så jag vred bort huvet..
Jimmy: Du har en finne i pannan. Ska jag slicka på den? Den kommer att frätas bort.
Jag sitter med massa mat i munnen och försöker att inte skratta.
Jimmy: Nu e du röd i ansiktet. Blev du så generad över att jag såg finnen?

Ojojoj Jimmy, du e konstig du x) Julia måste undra va de va för konstigt SMS du skrev XD

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande x(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela