Thess Boberg

Om Nån Sjunger Happy Day Slår Ner Den!

Publicerad 2009-11-02 19:31:45 i Allting&Ingeting,

Jo men jaa va glad jag e nu!!! =D
Jag är sååååå fruuuktansvärt glad =D
Jag peppar mej själv att nu jävlar ska jag vara pigg och glad till teatern!
Och jag lyckas =P
Sen sitter jag på bussen.. åså vibrerar de i fickan..
Jaha.. nämen visst! Ingen lektion idag! JAA! Va kul! Jo men jag tycker de är sååååå roligt att åka buss!
Åkte in till Uppsala då, helt i onödan.. ställer mej och väntar på bussen för att åka hem igen. Happ en kvart! KUL! De e ju iskallt ute! Höll ju på att frysa ihjäl!!!
De positiva va att jag somna på bussen =) Skööönt! Höll nästan på att missa att jag skulle hoppa av bussen också..
Jo men de känns som att de här va en riktigt bra dag... eller inte!

Nu ska jag lägga mej i ett varmt bad och värma upp mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela