Thess Boberg

New Moon <3

Publicerad 2009-11-21 11:54:25 i ,

Ååååååååååååååååååååååååååååååååh!! Den va såå jävla underbar!!! <3
Så fort Rob kom upp på duken pep jag och sjönk ner i stolen! Gaaaaaw va fiin han e!!! Nån som har lust att se den ikväll igen? XD Ååååååh så underbar!! Jag vill se den igen! NU!! Rob va så underbart fin! Taylor va ju också jävligt fin. Den kroppen! Jummy!!! Men ja, de är ju svårt att slå Rob <3 han har nått som e såååååå jävulst underbart! Rob å Shia.. mums! <3
Ja, men om jag ska prata om filmen då XD Den va bra. Den va typ som jag hade tänkt mej. Inte så konstigt eftersom att jag har läst boken och sett varenda jävla trailer ;D Men den va riktigt bra! Jag va jättenöjd!! Längtar tills den kommer ut på film!! =D Och nu längtar jag ännu mer till Eclipse!!!! <3



Ja, och eftersom att jag är helt hyper nu, så är de inget emot va jag va igår kväll XD Tess skratta åt mej några gånger igår för att jag.. ja jag satt bara och pep och gapa och kura ihop mej i stolen. Jag va helt väck XD Så egentligen ville jag skriva igår när jag hade kommit hem, de va de jag hade tänkt. MEN, när filmen va slut fick jag ett sms från Yz. De va akut, så jag fick hoppa in och jobba i garderoben.. money money money! Dom har ju renoverat Joar, så de va nyöppning igår. Galet mycket folk! Typ 800-900 pers.. minst. Men ja, jag fick ju tillbaka de jag hade lagt ut för bion, och lite till ;P de e jävligt naajz med dricks ;P

Ja, så de va därför jag inte skrev om filmen igår. Nu kommer farmor hit snart, eller om hon e här nu kanske, ja, jag ska i alla fall färga håret på henne. Sen ska jag vila, för ikväll ska jag jobba igen.

Nu har jag Ladies Night biljetter också! Kom och köp!!
Lördagen den 28 nov. 195 kr


Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela